Bezpłatna wycena

Etapy realizacji zlecenia

  1. Do wyceny prosimy przesłać tekst, który chcą Państwo przetłumaczyć – można to zrobić za pomocą formularza „bezpłatna wycena” lub przesłać na adres mailowy.
  2. Po otrzymaniu plików z tekstem Manager Projekt zapoznaje się z wytycznymi Klienta co do tłumaczenia. Następnie przypisuje najbardziej specjalizującego się w tematyce tłumacza lub grupę tłumaczy i szacuje koszt przekładu oraz możliwy termin realizacji.
  3. Przesyłamy Klientowi szacowany koszt tłumaczenia oraz możliwy termin realizacji z fakturą proforma. W zależności od czasu trwania współpracy i wielkości projektu, faktura proforma może opiewać na cała kwotę tłumaczenia lub na jej cześć – zaliczkę. Stali Klienci otrzymują fakturę dopiero po zrealizowaniu zlecenia, z wcześniej uzgodnionym terminem płatności.
  4. Po zaakceptowaniu przez Klienta wyceny oraz proponowanego terminu realizacji i opłaceniu ewentualnej faktury proforma przesyłamy wiadomość mailową z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia.
  5. Gotowe tłumaczenie wraz z fakturą przesyłamy w ustalonym uprzednio terminie.

Nasz serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się wiecej.

Zgadzam się